یک تکه بهشت
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

مادر که کسی به فکر فردایش نیست

یک ذره امید توی رویایش نیست

هرروز نگاه می کنم... جز زیلو

یک تکه بهشت زیر پایش نیست

 

گاوصندوق بر پشت مورچه کارگر

جلیل صفربیگی



نظرات شما عزیزان:

محبوبــــــــ
ساعت21:06---30 ارديبهشت 1391
سلام داداشی من تو رو لینک کردم تو هم خوشحال میشم منو لینک کنی

farzaneh
ساعت8:11---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


محبوب
ساعت15:29---28 ارديبهشت 1391
برای چشمان عاشقت نامه ی پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست میکنم / غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر راه را نکن، خودم درست میکنم

عباس
ساعت19:03---26 ارديبهشت 1391
دادا بیشتر به من سر بزن (لبخند) پست امشبم رو حتما بخون (راس ساعت 11 شب). منتظرم (قلب)
پاسخ: چشم دوستم

-------------
چشمت بی بلا داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:29
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 749
بازدید کل : 378386
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس